2012年1月9日 星期一

幫助人渣,救救肥胖眾生出肥海

琴日有個好心人,話人渣好有心,想救肥人出苦海,又讚人渣的減肥方法,教人渣搵出版社出本書,人渣早就諗過自資出版,出書1000本,可能賣到100本,仲剩番900本,放係床下底,然後每日攞一本出來,搭地鐵火車嗰陣同人搭訕,扮有緣,送本書俾佢,唔使三年就可以送哂!

人渣今年已經五十歲,雖然睇起上來個樣得四十,但係已經超出左發作家夢嘅年齡幾十年。人渣讀得書少,今日學識寫幾個字,可以係網上發嗡風,作威作福,已經可以對得住伍門堂上歷代祖先,唔敢及咩作家夢。

呢位仁兄既然咁睇得起人渣,有個辦法可以幫我,就係係網上幫我免費宣傳,提高人渣網站的搜尋排名,等d想減肥嘅人可以搵到人渣。


辦法好簡單,用網站連結d效果最好,不過多數人都無網站,可以用blog連結,fb同討論區等等都分享連結都得,將減肥呢兩個字,用超連結發放出去,就可以提高人渣網頁的排名,用字好緊要,當中一定要包含減肥兩個字,可以係減肥方法、減肥瘦身方法、減肥餐單、減肥食譜、減肥運動、減肥游泳班、奇異果減肥法、中藥減肥、中醫減肥等等.

然後用超連結,例:減肥方法, 最好連結這一頁:中醫經絡減肥.面部美容.豐胸美乳.腎虛治療方法,文字之中必須包括減肥兩個字.

幫人渣之餘,仲有一樣野好緊要嘅,就係最好寫下 blog,得閒係 blog 度寫下野,順便連結人渣d網頁.有一樣野好重要嘅,人渣得中四程度,點解可以寫咁多垃圾文章,而且寫d垃圾好多都係世間少有的,有d更加係世間不存在的,只有人渣諗到出來,最主要的原因當然係靜修,其次就係寫,因為寫嘅時候會刺激大腦思維.

如果你想人際關係好,就寫人際關係,寫得多之後,你d人際關係通常都會好過以前.如果想減肥,就寫減肥,想溝女溝仔,就寫,想賺多d錢,當然都係寫,人渣都係寫得多,而家一日做兩粒鐘就賺夠生活費.

人渣個網站2004年開始興建,嗰陣時寫一篇文章,寫成個禮拜都寫唔出,就算寫好左,都無咩人睇,因為真係好垃圾,但係人渣一路宧無放棄.幾年之後,今日人渣寫d垃圾呃到好多人架,就係咁樣一日寫d一日寫d寫出來,越寫就越令人信以為真呀!

新的一年又到,賣一賣廣告,連結一下自己的網站先:

Happy adult swimming course: age 16 or above.
游泳教練心法:一個真正的游泳教練,必須懂得游泳原理與心法,原理,有看得見的明確部份,也有無法用現代科學解釋的部份,而且這一個科學解決不了的部份佔最大部份,它的內容可能是無限的,要找這一部份的原理,必須要用心法.

私人游泳教練成人私人習泳,學初級自由式及蛙式兩式,兩三堂足夠了,如果三堂學唔識,問題嚴重,較難解決,可能要考慮放棄了.

室內暖水游泳池2012年政府康文署香港九龍新界各區公眾室內暖水游泳池開放時間.

游泳心法要成為天才泳手,最好懂得心法。

奇異果減肥法明星食奇異果減肥法,每日食4個奇異果,太多啦,小心肚瀉兼腎虛【奇異果的本質就是瀉藥】,痾得多想唔腎虧都幾難!

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。